Friday 10 November 2017

Is Usforex Sikker


USForex gjennomgang USForex ble etablert i 1998 som en del av et av verdens største online valutahandel selskap OzForex Group. USForex tilbyr sømløs 24-timers nettbasert handel og telefonbasert handel med tilgang til bedrifts - og privatkundsforhandlere for alle sine kunder. USForex er registrert på et føderalt nivå med Financial Crimes Enforcement Network (FinCEN), som en Money Services Business, samt lisensiert i en rekke amerikanske stater av den relevante statsbankdepartementet som pengeoverfører. USForexs 24 timers service og brukervennlig plattform bidrar til den pågående suksessen. Med muligheten til å overføre midler i over 50 valutaer og ingen transaksjonsavgift for over 5000, har USForex plassert seg i forkant av internasjonale pengeoverføringer, og fullførte over 600.000 overføringer hvert år. Nylig har selskapet vellykket IPOd. USFOREX VALUTA INFOWhere vi er et veletablert selskap med en virkelig global rekkevidde. Våre kontorer er basert i Sydney, London, Hong Kong, Toronto, San Francisco og Auckland. Ikke bare var USForex-personalet godt å jobbe med, USForex har spart meg nesten US10,000 på grunn av forskjellen i valutakursene mellom USForex og min store, velkjente nasjonale bank i USA. En FX lagret meg 6000 alene på grunn av min bankers ugunstige valutakurs. James - TrustPilot Nyhetsbrev Hva våre kunder sier Hvordan fungerer det SENDER PENGER OVEREN der vi er Et veletablert selskap med en virkelig global rekkevidde. Våre kontorer er basert i Sydney, London, Hong Kong, Toronto, San Francisco og Auckland. Ikke bare var USForex-personalet godt å jobbe med, USForex har spart meg nesten US10,000 på grunn av forskjellen i valutakursene mellom USForex og min store, velkjente nasjonale bank i USA. En FX lagret meg 6000 alene på grunn av min bankers ugunstige valutakurs. De er nå min første kilde for International Bank Transfer James - TrustPilot Nyhetsbrev Hva våre kunder sier Hvordan fungerer det? Sende penger AbroadUSForex Review (nå kalt OFX) 8211 Sikkerhet, fart og hvordan det fungerer, plus tillitskrevne anmeldelser fra andre Å sende pengene dine utenlands kan være et stress som mange amerikanere og utlendinger lever i USA. Visste du at skjulte avgifter og forferdelige valutakurser er standard når du bruker banken din, og du kan unngås ved å logge deg på en tjeneste som USForex. Vi vet alle at bankene gir svært gjennomsnittlig kundeservice. Og det kommer til en enorm pris når du sender penger globalt. Dette er fordi kundeservice, sinnssykdom. For eksempel, fem dager etter at du sendte pengene dine og det ikke er kommet, hvem er du gunna ringe ikke Ghostbusters og ikke din bank either8230 (beklager, kunne ikke hjelpe meg selv) Så gir USForex oss det vi trenger Utmerket service Store valutakurser Lav eller ingen gebyrer Sikkerhet og sikkerhet Raskt, hvem heck er jeg Mitt navn er Quinn. Jeg ble født i B. C. Canada og har heldigvis vært reist og bodde i USA, Storbritannia, Canada og Australia. Nå etter å ha bodd sammen med min kone og 2 barn i Nord-Amerika i 10 år, bestemte vi oss for å selge huset vårt og flytte tilbake til Australia (igjen). Viktigere for deg 8211 akkurat nå, et av mine mål er å finne ut hvem som gjør den beste jobben ved å overføre pengene til familien vår og ikke miste en god del i prosessen. Denne anmeldelsen er laget for å hjelpe deg med å finne en god service uten å gå til alle problemer med å sammenligne alle de forskjellige tjenestene. Med hensyn til mine vurderinger fokuserer jeg bare på tjenester som har virksomhet i landene du bor i. Det er tre veldig gode grunner til dette: 1. Pengene dine er trygge, fordi de er dekket av regelverket i USA. 2. Servicestandarder er vanligvis høyest når tjenesten har kontorer i USA. 3. Priser kan være mest konkurransedyktige på grunn av Stordriftsfordeler (I utgangspunktet jo flere USD disse gutta avtaler i 8211, jo bedre er prisen de kan tilby) USForex Review Først la meg si, jeg er veldig kjent med USForex. Jeg har brukt OzForex og CanadianForex (som eier USForex) i over 10 år, og de deler nøyaktig samme plattform. Denne anmeldelsen er en fornyet grundig gjennomgang av USForex. I forbindelse med denne anmeldelsen åpnet jeg en helt ny konto og dokumenterte alt slik at du kan få det gode, det dårlige og bestemme deg selv. Først noe for ikke å se på noe veldig viktig8230 Sikkerhet og sikkerhet Som jeg allerede har nevnt, er det ikke mindre trygt å bruke USForex for å bruke dine internasjonale pengeoverføringer enn å bruke noen av de lokale bankene. Sikkerheten er også garantert av de nyere lovene som ble introdusert av den føderale regjeringen i februar 2014. I dag er de amerikanske forskriftene i denne saken opparbeidet i henhold til Frank-Dodd-loven om finansregulering. Foruten loven har hver stat sine egne måter å regulere pengeoverføringsselskaper på. Slike selskaper som driver tilsyn er pålagt å oppfylle visse krav til lovene mot hvitvasking av penger blant de andre reglene i de andre landene. Det endelige målet med disse forskriftene er å gjøre selskapene fullt ansvarlige for å beskytte sine kunder. Som et resultat ville ingen pengeoverføringsselskap faktisk sette seg i fare for å miste pengene dine. Konklusjonen er at risikoen for å miste pengene dine er super lav. Slik fungerer det Oppsettprosessen er ganske enkelt. Nettstedet, sammen med kundeservice service team (hvis nødvendig), vil lede deg gjennom hele prosessen. I utgangspunktet er det to ting du må gjøre: Registrer deg på nettet (ved å klikke på denne lenken får du to gratis overføringer 8211, vanligvis får du bare en). Verifiser identitetsregistrering inkluderer disse grunnleggende trinnene. På grunn av lokal lovgivning og krav til overholdelse må USForex bekrefte identiteten din. Dette kan gjøres via e-post eller i noen tilfeller automatisk. I mitt tilfelle måtte jeg sende informasjonen via e-post. Det er ingenting komplisert med å verifisere identiteten din. Alt jeg måtte gjøre var å ta et skjermbilde (klikk for å se hvordan) på bankkontoen min på nettet og send den som svar på e-posten fra USForex kundeservicemedarbeider. Det var ikke nødvendig å inkludere transaksjonsdetaljer den siste utsagnet med navn, kontonummer, dato og banklogo på det var mer enn nok. Etter det har jeg bare skannet førerkortet mitt (et bilde tatt med en smarttelefon er også gyldig). Jeg har også fylt ut et Debet skjema og sendt det gjennom alt annet, men det er ikke et krav. Hele prosessen tok bare noen minutter og var veldig enkelt. USForex har også elektroniske kontrollfasiliteter, og hvis du er heldig, trenger du ikke å sende noe som de kan være i stand til å aktivere kontoen din umiddelbart. Sende penger USForex tilbyr deg to muligheter for å fylle opp kontoen din: 1. Direkte debitering 2. US Wire Transfer Den direkte debitering krever at du fyller ut et spesialskjema for å godkjenne dine videre transaksjoner, men når du har satt opp det, er det super enkelt og helt gratis. Så fordelene med denne metoden er åpenbare, den eneste ulempen kan være at du er begrenset av 25k for din første transaksjon og 50 for de neste. US Forex tilbyr også en øreprov for ekstra sikkerhet. Måten det fungerer på, er at de sender deg en liten mengde og venter på deg for å verifisere at du har mottatt pengene. Deretter har vi overføringsmetoden, som lar deg overføre større beløp, men er ikke ledig. Med US Wire Transfer betaler du et gebyr til din bank (25 i mitt tilfelle). Når du må overføre stor sum (50k), kan dette være det eneste alternativet for deg, men det er fortsatt bedre enn å bli revet av bankens skjulte avgifter. Plus, US Forex tilbyr bedre valutakurs som beløpet øker. Når jeg hadde pengene på min amerikanske Forex-konto, tok det bare tre dager å komme til min australske bankkonto. Det var enkelt å overvåke da jeg mottok e-postvarsler på hvert trinn i prosessen. (Det er valgfritt, men du kan også deaktivere e-postvarslene.) Dette var flere dager raskere enn mine tidligere bank-til-bankoverføringer. Ikke glem at det kan ta en ekstra dag eller to for banken din for å få pengene til din amerikanske Forex. Priser og avgifter på pengeoverføringsselskapene er imponerende, men tjenesten er der de helt overtar bankene. Us Forex gir ikke bare 247 online-transaksjoner, men telefonbaserte de også, det kan være veldig praktisk til tider. Du kan ringe når som helst og forventer svaret i den andre enden. Online transaksjoner kan også ha sine fordeler. US Forex gir deg mulighet til å observere hvert trinn i transaksjonene dine og be om e-postvarsling hver gang noe er gjort. Sammenlignet med bankene som alltid gir deg den verste mulige prisen, kan du spare penger ved å overvåke live rate. Det var en av de største fordelene for meg. Jeg klarte å spare mye ekstra penger med så mye kontroll og kommunikasjon. For å være nøyaktig lagret jeg 1220 på en 20.000 transaksjon etter mitt eget råd. Hvis du føler deg for lat for å se prisen hele dagen, kan du enkelt spare penger ved å bruke pengeoverføringsselskap som US Forex. Priser og gebyrer Spar penger er definitivt noe som gjør meg glad, men det som virkelig opphisser meg, gir ikke meg til min bank. Fastavgiften er en av de beste delene av den amerikanske forexen, og sikrer at det ikke er skjulte avgifter i den andre enden. Men det som gjør det virkelig fantastisk er valutakursene som kan spare deg for tusenvis av dollar til slutt. Det er en enkel logikk bak den amerikanske valutakursen, jo mer du overfører, desto bedre er det slik det ble forklart for meg. Jeg sammenlignet midtmarkedsrenten og prisen jeg ble tilbudt av US Forex på min online-transaksjon, og forskjellen var 0,9. Husk at frekvensen forbedrer for større mengder. For bankene er forskjellen et sted mellom 2 og 4 dette kan være mye når man overfører store mengder. For å være presis lagrer du minimum 2 på hver transaksjon som er 400 per 20 000 transaksjon. Fortrolige anmeldelser fra andre Før jeg gir full tillatelse, liker jeg å være sikker på at jeg ikke er den eneste som har en god opplevelse. Det er massevis av nettsider der ute, nøkkelen er kjent som de stoler på. Bedre Business Bureau 8211 BBB. org er en organisasjon som registrerer klager og anmeldelser og er et flott sted å starte. Det eneste jeg kunne finne her var en klage som sa at de ikke fikk et 50 gavekort. Klagen ble også løst, men viktigst ingen nevner dårlig kundeservice eller dårlige priser nevnt. Reviewcenter synes å være det mest omfattende nettstedet for USForex med 104 anmeldelser. Her er deres resultater: Sammenlignet med Xoom som er en leder i bransjen (vanligvis små mengder) med over 6000 anmeldelser 8211 De fikk 4,45 og 90 brukere anbefaler deres tjeneste, noe som er ganske bra, men etter min mening er det stor forskjell mellom 96 og 90 som ønsker å bruke tjenesten. Det antas at 4 eller 10 ikke vil anbefale det. Bunnlinjen Fra min tidligere erfaring med selskapet ventet jeg en god pris, fantastisk service og raske transaksjoner, og jeg må si at jeg ikke ble skuffet. USForex har stått opp til mine høye forventninger hittil. Andre anmeldere er også enige med min vurdering. Hva kan jeg muligens klage på Vel, det ville være bedre å unngå papirarbeidet, men det er bare amerikansk lovgivning og det er sannsynligvis ikke noe USForex eller noen annen tjeneste kan gjøre med det, og til slutt er det til vår fordel, uansett skjønner jeg det. Uansett er det ikke stor av en avtale hvis du vurderer alle de andre fordelene. Totalt var jeg veldig fornøyd med USForex og vil fortsette å bruke dem personlig. Hvis du har lyst til å dele din erfaring med å spare penger eller stille spørsmål, vennligst ikke nøl med å kommentere nedenfor. Takk for at du leste

No comments:

Post a Comment