Friday 3 November 2017

Fxeducator Forex Trading Med Ed Ponsi Forex


EdPonsi (Ed Ponsi) Anmeldelse Besøksside Jeg er kjent med Mr. Ponsis bøker og hans DVD trening workshop. Først trodde jeg at DVDen var waaaaaay overpriced på 250. Men etter å ha sett det hele, tror jeg det er rettferdig i forhold til hva andre eksperter lader. Og det er noen andre nettsteder som fokuserer på å selge opplæringsmateriell hvor hans DVDer kan kjøpes for mindre enn 150. DET ER EN GAVE. Dette settet er hovedsakelig for den nye næringsdrivende og den moderate intermediate. Jeg følte sin informasjon og mening om Forex trading, bruk av indikatorer, oppføringer, utganger, etc. var utmerket. Han ble enig med og støttet ting jeg har sett og lest andre toppeksperter lære. Den første DVDen er Forex 101 grunnleggende. Forex Foundation Forex Basics Markedsstruktur Grunnlagsrenter Økonomiske indikatorer Valutaegenskaper Grunnleggende strategier Det kinesiske markedet DVD 2 er hvor kjøttet i handel og teknikker blir brakt ut og hva som viser deg at pengene dine var godt brukt. Ed går inn i flere tidsrammer FXEd Fibonacci Metode FXEd Trend Metode Volatilitet Breakout Elevatoren Detective Pivot Point Teknikk Breakouts Triangles The Carry Trade Så er det noen spesielle seksjoner som forsøker å rulle deg ut ytterligere. Risikostyring Setter det sammen sammen Stopp plassering QA med Ed Ponsi: Ed svar 20 Ofte stilte spørsmål Ed handler ikke om å hypere deg og lovende magert, betyr det noe som betyr at dollar går ut av lommene. Han handler om virkeligheten og han forteller deg det bra. Jeg foreslår at du kjøper og leser boken Forex Patterns and Probabilities først. Det er egentlig det samme, det er bare ikke visuelt. Hvis det imponerer eller spenner deg, så fortsett og kjøp DVD-verkstedet. Jeg har lest og leser boken hans 6 eller 7 ganger, og hver gang drar jeg noe fra det jeg savnet før. Nå gjør jeg dette med alle gode bøker om handel fordi du ikke kan muligens forstå alt for første gang. Mange av dere kan bli kjedelig eller utålmodig med sin første DVD og ønsker å skynde seg til den andre og dykke inn. DONT DO IT Even Ed advarer deg mot dette. Ta deg tid, nyt prosessen og sakte fordøye hva han har å tilby. Så når du er ferdig med sin bok og DVD. les og se dem igjen og bli overrasket over hvor mye mer du trekker fra det. Samlet tror jeg Ed Ponsi tilbyr en solid, rimelig pakke for nybegynnere å lære av. (og kanskje selv mellomhandler) Jeg ønsker absolutt at Ed ville produsere en annen bok eller DVD som er mer aktuell og kanskje delves i det som skjer i dag. Jeg tror han har mye mer å tilby sitt publikum. Intervju med Ed Ponsi fra FXEducator Photo Courtesy of MoneyShow Jeg har nylig hatt muligheten til å intervjue Ed Ponsi, en profesjonell Forex-aktør som synes å være helt nedsenket i markedene. I tillegg til å publisere en bok med tittelen Selling America Short: The New World Order vs The American Middle Class, er Mr. Ponsi også ansvarlig for FXEducator. et kurs for forex for nye handelsfolk som ønsker å få et bedre perspektiv på handel med valutamarkedene. Mr. Ponsi skal presentere på Traders Expo Dallas i juni 2012, sammen med Rob Booker og en rekke spennende høyttalere. Det var virkelig interessant og spennende å lære mer om Mr. Ponsi8217s arbeid og hans syn på Forex verden, og jeg håper du nyter et intervju med denne fascinerende og personable Forex-figuren. 1 Hvordan ble du først interessert i Forex-verdenen Jeg var lagerforhandler for et boutiquefirma på Wall Street, men jeg hadde en tendens til å tenke globalt. Jeg var alltid innstilt på de internasjonale nyhetene, lette etter en kant, og betalt mer oppmerksomhet mot makrohendelser i motsetning til mikro. Noen påpekte at mine metoder og demeanor virket bygget for valutamarkedene, som er kjent for å være nyhetsorienterte og for å danne massive trender. Så bestemte jeg meg for å undersøke valutamarkedet, og da jeg lærte om fordelene med hensyn til likviditet og gjennomsiktighet, ble jeg hekta. 2 Hva gjorde du på forhånd, jeg jobbet en sommerjobb på Philadelphia Børs når jeg var i tenårene, og det var hvordan jeg ble interessert i handel. Senere eide jeg en liten bedrift, men handlet min egen konto på siden. Jeg bygget opp en ganske god track record, og brukte den til å lande et oppføringsnivå handelsarbeid på en Wall Street skrivebord. Det var grovt i begynnelsen, jeg måtte justere mine teknikker for å overholde selskapets handelsprofil, men etter en steinete start falt alt på plass. Når jeg vellykket innlemmet deres teknikker og risikostyring i min handel, var det ingen å se tilbake. 3 Hvilke handelsmetoder eller strategier bruker du? Jeg bruker ikke bare en teknikk. Jeg føler at du må være fleksibel for å kunne ta det som markedene er villige til å gi deg. For eksempel identifiserer jeg noen ganger meg selv som en trendhandler, men markedene trener ikke alltid godt 8211 Faktisk, akkurat nå, markeder arent trender godt i det hele tatt, så jeg fokuserer på andre teknikker. Jeg bruker sannsynligvis syv eller åtte teknikker i det hele tatt, hver designet for å utnytte en bestemt markedstendens. 4 Hvilke par handler du Det varierer. Jeg tror ikke du bør spesialisere seg i ett eller to par i stedet jeg handler hvilket diagram som passer best for meg. Jeg pleide å handle USDCAD ganske, men nå har paret blitt kjedelig. De fleste av handlene Ive tatt nylig involvert USDJPY, AUDUSD, EURAUD, og ​​EURCHF. Seks måneder fra nå, avhengig av hvordan markedet beveger seg, kan svaret være helt annerledes. 5 Implementerer du de samme handler for deg selv og dine kunder Hvis ikke, hvorfor ikke Ja, er det fornuftig. Handle med andre folks penger bør ikke være annerledes enn å handle med egen, bør du alltid prøve å gjøre den beste handel mulig. Jeg elsker følelsen av å treffe et nytt høyvannsmerke i kundekontoer. Hvis jeg ser en god mulighet, vil jeg at alle skal nyte fordelene. 6 Hvor mange timer hver dag bruker du trading Forex Det er morsomt, jeg antar det avhenger av hva du mener ved handel. Noen tror at handel består av å trykke mange knapper, stadig kjøp og salg. Jeg pleier å holde posisjoner for en stund, noen ganger uker, så jeg er ikke stadig inn eller ut. Id legger heller en god handel enn et dusin middelmådige handler, fordi en god handel vil tjene mer penger. Men hvis du vil vurdere forberedelse, som er 90 av kampen, som en del av handel, så handler jeg alltid. Jeg leser hele tiden, jeg studerer økonomi, grunnleggende, technicals, nyheter, taler, alt. Jeg holder ikke oversikt over hvor mye tid jeg bruker til å gjøre dette hver dag, fordi det er en konstant prosess. Som handelsmann må du virkelig elske det du gjør, så jeg ville ikke klassifisere noe av dette som arbeid. Du lærer alt du kan på grunn av et ønske om å vite og forstå, og selvfølgelig å ta de beste handelsavgjørelsene. 7 Hva ser du som den største fordelen med trading Forex Den største ulempen Den største fordelen er gjennomsiktigheten. På aksjemarkedet, hvis du virkelig vil forstå hva som skjer i et selskap, leser du nyheten, studerer balansen, hører på konferansesamtaler og et dusin andre ting. Disse selskapene kan spille triks med regnskap, skrive ned tap, skift fortjeneste fra kvart til en annen 8211 og det er tusenvis av selskaper å bekymre seg for. I valutaverdenen er det mye enklere hvert land utgir praktisk talt den samme informasjonen sysselsetting, BNP, inflasjon, produksjonsdata, etc. Det er bare et dusin eller så store valutaer å følge, i stedet for et univers på 10.000 aksjer. Fordi det er et mye mindre spillerom, er det lettere å holde styr på alt. Den største ulempen for meg var mangelen på nøyaktig voluminformasjon i Forex. Med daglig omsetning på 4 billioner USD og stigende, er det rett og slett ingen måte å holde en nøyaktig telling av all handelsaktivitet i forexmarkedet. Sporvolum i Forex er som å telle sandkorn på en strand, så vi må basere handelsbeslutninger på andre faktorer enn volum. 8 Hvordan kom du til å utvikle FXEducator Da jeg opprettet FXEducator i 2005, fordi det var slik mangel på god handelsinformasjon tilgjengelig. Jeg vet nøyaktig hva handelsmenn trenger fordi jeg var i skoene på en gang. Traders trenger gode, handlebare strategier som fungerer. De trenger å ha et arsenal av handlingsstrategier, og de trenger å vite riktig tidspunkt for å bruke riktig strategi. Og de trenger å få solid informasjon fra en erfaren profesjonell handelsmann, ikke fra en erfaren profesjonell selger. 9 Hva gjør FXEducator forskjellig fra andre Forex utdanningssystemer. Det er folk som forstår hvordan man handler, men kan ikke formulere det godt. Det er også mange mennesker som er villige til å lære deg hvordan du handler, men mange av dem kan egentlig ikke gjøre det selv. Men det er svært få egentlige handelsmenn som lærer, og hvem er gode til å undervise. Jeg er heldig fordi jeg vet hvordan jeg kan tjene penger som handelsmann, og jeg kan forklare det for alle. Folk forteller meg at dette er en sjelden kombinasjon, og derfor har FXEducator vært en så stor suksess. FXEducator har eksistert i sju år nå, og i den tiden har jeg sett mange konkurrenter komme og gå. Folk setter pris på kvalitet i denne virksomheten, en vilje til å gå den ekstra milen, og derfor har vi vært vellykkede. 10 Tilbyr du personlig coaching eller rådgivning til dine FXEducator-studenter, jeg har ikke gjort det i mange år, men vi får alltid forespørsler. Mellom min handel, skriving og tv-opptredener er det vanskelig å finne tiden, men vi får så mange forespørsler, og jeg hater å la folk ned. Noen ganger senere i år kan jeg ta noen få studenter under min fløy, hvis jeg finner tiden. 11 Hvordan, hvis i det hele tatt, tror du at Forex verden har endret seg i lys av euroområdets gjeldskrise Hvor ser du fremtiden på vei? Det har alltid vært krise og endring i markedene. For femten år siden var det ingen euro, og femten år fra nå kan det være borte, eller overleve i en helt annen form. De beste handelsmenn er de som tilpasser seg forandring. Spillet endres alltid, og hver gang det gjør, faller noen handelsmenn bort, men de gode tilpasser seg og overlever alltid. Jeg kan ikke forutse fremtiden, men jeg kan forberede meg på det ved å la meg akseptere mulighetene nå. Kanskje Hellas forlater euroområdet, og euro-valutaen stiger, eller kanskje Tyskland vil gå, og vi vil handle Deutsche Mark igjen. Kanskje en dag vil amerikanske dollar ikke være verdens valutareserve. Kanskje Kina vil flyte Yuan, hva vil det med den japanske yenen Det er et uendelig spill av muligheter, og jeg er heldig for å kunne spille det spillet for å leve. Om Sara Patterson Siden mine tenåringer hadde Ive to passioner - politikk og tjene penger. Kort tid etter at jeg fullførte MA i politisk vitenskap, snublet jeg over Forex-verdenen, og jeg innså at jeg kan få min kake og spise den også. Nå gleder jeg meg til å oversette nyheten til lønnsomme handler, og hjelpe andre å utforske Forex-verdenen. Post navigasjon En tanke på ldquo Intervju med Ed Ponsi fra FXEducator rdquo et godt intervju med et av de beste sinnene i valutaen verden, om ikke BESTIt8217s vært nesten syv år siden utgivelsen av min første bok, Forex Patterns and Probabilities (tilgjengelig her ), og til denne dagen i8217m ydmyket av responsen. Jeg mottar fortsatt e-post fra folk over hele verden som elsker denne boken, og for det er I8217m veldig takknemlig. Sjekk ut kommentarene nedenfor, oversatt til engelsk via Google translate. Takk til alle som spiller en rolle i min suksess. Google Oversettelse: Hilsen alle. Nylig har jeg mottatt en epost som ble lagt om forex. Men faktisk er den beste forex-boken jeg noensinne har hatt mønster og sannsynligheter for Ed Ponsi. Informasjon er tydelig og veldig lett å forstå det. For eksempel forteller kapittel 10 historien om den ultimate indikatoren. For formålet med denne indikatoren er prisen eller hvilken som helst pris. Selv var i stor grad redaksjonell ide for støtte og motstand i teknisk analyse gull pris klasse jeg tok fra dette kapittel 10. av slikt, jeg er veldig, veldig rekemen denne boken til deg. (selvfølgelig etter at du har boken min. p) It8217s er alltid en ære å samarbeide med CNBC8217s Jim Cramer Here8217s vår analyse av IBM og Amazon, og den fascinerende sammenstillingen mellom de to. Celene Dion, Guns 8216n Roses, Tori Amos, Velvet Revolver, The Cult, Gladys Knight og Pips, Kings of Chaos. og mer. Matt Sorum har en fantastisk karriere musikk er bare en del av det. Matt har min stemme for 8220 Den mest interessante mannen i verden.8221 Let8217s sier det på denne måten he8217s mer enn en Rock n Roll Hall of Fame trommeslager. He8217 er en sanger, sangskriver, arrangør, gitarist, aktivist og filantrop. Hans soloalbum Stratosphere er planlagt til utgivelse i mars. He8217s forbereder seg på to separate turer, med Matt Sorum8217s Fierce Joy og med Kings of Chaos. hans nye all-star rock prosjekt. Følg Matt på Twitter mattsorum og besøk mattsorum Likeledes som nyheten om Turkey8217s massive rate-treff hit, skjedde jeg å sitte foran et kamera på CNBCs hovedkvarter. Sjekk ut videoen her. I går kveld brukte Jim Cramer min kartanalyse på Mad Money (CNBC) for å forklare den nåværende situasjonen i Alcoa. Visst, aksjen har skyrocket, men er løp over, eller kan den fortsatt fortsette høyere? Denne artikkelen forklarer alt. Som vanlig kombinerer Jim sin grunnleggende dyktighet med mitt tekniske arbeid for å analysere denne aksjen, som vi begge tror fortsatt har plass til å løpe. It8217 er alltid en ære når Jim Cramer bruker mine diagrammer på CNBC. I går kveld gikk vi sammen for å analysere HPQ, og de tekniske og grunnleggende snakket pent. Here8217s klippet Det neste kapitlet i en av de virkelig episke historiene i rockhistorien er i ferd med å bli skrevet. Someday gjør det en flott film. Vil det være en forsiktighetsfortelling, eller en fortelling om forløsning. Historien om Stone Temple Pilots er full av høyder og nedturer, pusset med drama og narkotika. Det er en drøm om rockstardom som går i oppfyllelse, og det skjedde i et mareritt av uenighet før de kollapset inn i en haug med juridiske trusser. Kunne denne historien ha en lykkelig slutt Bare for noen måneder siden virket det umulig. Hvordan ville bandet erstatte den strålende, men plaget Scott Weiland, en av de mest ikoniske vokalistene og utøvere av sin generasjon Nyopdømte Stone Temple Pilots med Chester Bennington. hva ville bandet høres ut som med frontlinjen Linkin Park til roret med den 8. oktober utgivelsen av bandene nye fem-sangen EP, High Rise. var på ferd med å finne ut. Lar deg grave inn i høy stigning. Spor etter spor: 1) Ut av tid 8211 Bandet åpnes med en full-gasspjeld, lynrask riff, med Bennington som etablerer sin tilstedeværelse over toppen. Sangen starter som en kampkryp, og injiserer melodi og harmoni inn i blandingen før du pløyer tilbake til hovedtemaet. Til tross for elementer av kjennskap er Out of Time en avvik fra hva STP har gjort tidligere. Lansert som en enkelt i mai, var sangen godt mottatt, og nå nummer 1 på både Active Rock og Mainstream Rock-diagrammer. 2) Black Heart 8211 Fans som bare er tilfeldig kjent med Benningtons arbeid, vet ikke hva som rammet dem. Theyd sannsynligvis aldri forestilt Bennington som en melodisk poprock sånger, men det er rollen han spiller på Black Heart. Det er en stil som kommer til ham så naturlig, det er vanskelig å tro det er ikke hans krav på berømmelse. Her synger Bennington en ren melodi over en levende, stampende beat. En sammenstilling av lyse harmonier og mørke tekster, Black Heart hopper sammen og ruller deretter inn i en uimotståelig, harmonisk lastet pause, noe som fører til en velsmakende, country-stekt solo av gitarist Dean DeLeo. Som en hvilken som helst stor melodi, synes Black Heart å avslutte nesten for tidlig 8211 og forlater lytteren og lengter etter en gjentagelse. 3) Samme på innsiden 8211 Her skifter tonen dramatisk bandet driver en presserende riff som Benningtons vokal tar på seg en nesten engelsk kvalitet. Det er et vakkert uventet ekteskap av musikk og tekster, med bandet som gir en intens bakgrunn som Bennington klagende spørsmål. Når slutter vi å late som det var det samme på innsiden. Det slutter med en drømmende, melodisk gitar solo som er ren magi. 4) Cry Cry 8211 Bandet viser mesterlig dynamikk på dette nummeret. Den starter med en sumpfull gitarriff, og skifter deretter inn i et forsiktig vers, som gradvis bygger med glitrende gitarer. Bassist Robert DeLeo skiller seg ut her, da han henger tilbake under verset, og så swoops inn som sangen eksploderer i sitt dramatiske, hardrockende kor. Av de fem sangene på High Rise. dette lyder nærmest klassisk STP. 5) I morgen 8211 Med intrikat lagde gitarer, kan dette være den beste melodien på High Rise. Benningtons vokal bygger sakte, så sveve som en fugl som tar flyturen. Eric Kretzs trommeslaging er herlig her, hans filler popper som fyrverkeri under sangbroen. Hva er den viktigste takeaway fra High Rise. Chester Bennington er definitivt en annen smak fra Scott Weiland, men på sine egne fordeler vil han overraske mange skeptikere. På Høy Stig. han beviser seg en kjempeflott, nesten undervurdert leder vokalist med stor følelse av melodi. Han er kjent for sine høyspentforestillinger med Linkin Park. men like effektiv her i sin nye rolle. Ikke bare gjør han det høres enkelt, men Bennington ser ut til å få STP, et band som han vokste opp til å avgjøre og drømte om fronting. Hes en naturlig passform her. Kritikere vil si at High Rise ikke høres ut som STPs tidligere arbeid, og det er sant. Men etter ytterligere gjennomgang ligner ikke to av disse bandene de første fem albumene like. Deres 1992-debut, Core, var en stor suksess. Det ville vært lett for STP å churn ut et annet rett frem, tung rockalbum. I stedet registrerte de 1994 Purple. en lys, trippy blanding av forskjellige rockete melder sammen med uforglemmelige melodier og glitrende musikk. Interstate Love Song er fortsatt en stift av rock-radio, med sin ikoniske, signaturgitarløk. Lilla suksess ble fulgt av en annen total avgang, 1996s jazz-infused, downbeat Tiny Music 8211 sanger fra Vatikanets gavebutikk. Neste kom den polerte, kjører hardrock av nummer 4, og eksperimentelle Shangri-La-De-Da. Til det uopplærte øret kunne disse fem albumene enkelt blitt registrert av fem forskjellige band. Det samlende temaet STPs tidligere er bandets forkjærlighet for uforutsigbar, eventyrlystne, rock med uimotståelige melodier og strålende musikk. Ved å bruke det som standard, passer High Rise godt inn. Det ser ut som den utrolige historien om Stone Temple Pilots er langt fra over.

No comments:

Post a Comment